Alla inlägg den 15 december 2013

Av Emma Sörensson - 15 december 2013 17:53

I torsdag firade jag och min sambo ett år som förlovade! Fantastiskt vad tiden går fort när man har roligt!
En jobbarkompis kommenterade och sa att: Jaha då har ni stått ut i ett år nu!!
Hmm.. Stått ut i ett år + de 5-6 åren vi vart tillsammans innan vi förlovade oss möjligen!

Fick så klart en bukett rosor på morgonen som just nu pryder rumsbordet! Vackert!

I fredags var det heller ingen vanlig dag, för då var det min födelsedag!! Denna dag firades med närmaste familjen! En helt underbar dag med en massa underbara skratt och presenter! Bland annat en ny skrivare som var väldigt nödvändigt, den står just nu och installeras på datorn!
Jag bjöd på smörgåstårta, hemma gjord dessutom! Första gången jag försökte mig på detta,vilket var en riktig chansning då hela familjen är en smörgåstårta-älskande familj! Men jag måste säga att det blev riktigt jäkla bra, både snygg och god! Skryter lite med att lägga upp en bild!

I lördags ringde klockan 04.00 Utställning stod på schemat! Hujeda mig va trött jag var!! Men jag tycker hela dagen blev lyckad och jag är såklart mest nöjd över min prestation i maskeraden där jag knep andra platsen!!

Idag är en slappar/soffläge dag! Helt klart värd att få slappa utan att göra ett skit på hela dagen! Men jag har såklart inspekterat presenterna närmare! Är så glad över allt jag fick!!
Nu ska jag sjunka ner lite längre i soffan och kika på film!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards