Alla inlägg under juli 2012

Av Emma Sörensson - 24 juli 2012 22:11

Jag vet, men är inte hemma just nu! Trotts att det är smidigt med en app direkt till bloggen så föredrar jag datorn! Och datorn är ju såklart med ut till sommarstugan men ändå så lyckas inte tiden räcka till att starta upp den... Nu har vi tatt kväller och har startat grillen! Lite sent kanske men det blev så idag, va ute i skogen här brevid tidigare och plocka ca 3 liter kantareller som ska avsmakas till maten som serveras snart! Filé och krocketter, med kantareller och kall sås! Mums!! Hade velat haft färsk potatis från landet men nej sa min älskling!! Vi har ätit det tre dagar i rad nu så jag kan förstå att han tröttnat lite... Men inte jag!!! Det är himmelskt gott!!

Av Emma Sörensson - 20 juli 2012 17:56

Grabbarna åkte ur Gothia i första matchen efter gruppspelet mot ett engelskt lag! Riktigt duktiga var dom i alla fall!!

Nu är vi på väg hem, har spenderat förmiddagen och en del utav eftermiddagen på Gekås!! Har aldrig vart där så det va riktigt kul! Kände mig trött innan och trodde att jag skulle tycka det skulle bli jobbigt och buffla runt med vagnar och folk, men det gick bra!! Det va mot slutet som vi började få ont i fötter, ben och ryggar som det blev tungt!
Kommer absolut åka dit igen nån gång!

Av Emma Sörensson - 18 juli 2012 10:47

Städning på rummet!!

Av Emma Sörensson - 17 juli 2012 20:03

Ligger i sängen och chillar! Kollar speedwayresultat efter en tuff match i minigolf!

Av Emma Sörensson - 17 juli 2012 12:28

Nu är vi på plats och har installerat oss på Åsa! Massa gamla minnen ploppar upp när jag går runt på gamla kollot!! Kul!
Matchen igår gick bara bra! 2-0 till yxhult!! På väg nu tillbaka till Åsa efter ett 0-0 resultat, vi borde ha vunnit matchen, men gör man inga mål blir det svårt... Sista gruppspels matchen spelas imorgon klockan 8. Vinner vi den med en jävla massa mål så vinner vi gruppen! Chansen finns! Det är ett indiskt lag som förlorat sina två matcher med 8-0 och 16-0 så vi hoppas med många mål imorgon!

Av Emma Sörensson - 16 juli 2012 06:30

 

Vi är på väg!!!

Av Emma Sörensson - 15 juli 2012 23:36

Imorgon åker vi neråt landet! Försöker åka tidigt så vi kommer ner till första matchen som är 10:50! Ska bli skönt att komma hemifrån! Imorgon kväll blir det Gothia Cup invigning! Skojj!! Såg invigningen på TV förra året men i år blire LIVE!! Hoppas det blir lika bra som jag minns att det va på TV förra året!

Det mesta är packat och klart för avfärd imorrn! Snart ska jag krypa ner i sängen brevid min älskling, måste bara dricka upp ölen först =))


Återkommer imorgon!!

Av Emma Sörensson - 15 juli 2012 18:49

Nu är min älskling iväg och tatuerar sig!! Ska visa bild en bild sen när den har läkt!

Jag är också sugen på att tatuera mig!! Jag har ju ingen, och inte för att jag inte vågat, utan helt enkelt för att jag inte vetat vad jag ska göra... Men jag har under en lång tid velat göra nått på foten nu och nu tror jag att jag har hittat rätt!! Måste bara snacka med tatuerar killen så jag får som jag vill ha och boka tid såklart! Vet inte om det är bästa tiden att tatuera sig på sommarn, men men Nu vet jag ju så nu tänke jag köra!!

bilden är på min sambos förratatuering han gjorde för en vecka sen ungefär! Ett ljus tänt för sin pappa som gick bort i vintras!

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards