Alla inlägg den 13 december 2013

Av Emma Sörensson - 13 december 2013 12:11

Det här med att blogga är en fascinerande sak tycker jag! Jag tycker om att skriva men det gör mig inte nödvändigtvis till en bra skrivare.. Ett svårt puzzel det där! Jag vill gärna blogga eftersom jag också tycker det är kul att skriva! Men när har jag tid? Aldrig, enstaka gånger kanske, men för att man ska kunna få ett gäng läsare så måste man kanske skriva fler gånger än tre gånger i halvåret.. Mycket troligt! Så hur löser jag detta gigantiska puzzel som jag anser är ett ganska stort problem i mitt lilla liv?! Jo jag tar den tiden som finns och gör det bästa utav det! Klyschigt på hög nivå!!

Personligen tycker jag också om att läsa bloggar, jag följer inte andras bloggar så jag sitter varje dag och läser. Nej fy vilken frustration!! Jag väntar några dagar och läser ikapp alla inlägg, dock blir jag lika pissed off varje gång inläggen tar slut!! Varför kunde inte personen i fråga bloggat oftare?! Jag vill läsa mer! Samma hysteriska frossa får jag om jag börjar läsa en bok eller börjar titta på en serie! Allt på en gång annars får det va! Om alla vore som jag så skulle vi inte ha så många populära bloggar som besöks varje dag och vi skulle ha en jävla massa människor som går runt och är sura för att ingen kan blogga ordentligt! Tur vi är olika!

Slut babblat, jag ska i alla fall göra ett försök igen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards